2010. november 2., kedd

Csak etős idegzetűeknek...


Ma volt purpose(cél) work-om  és csoda dolgokat éreztem,majd fogalmaztam meg: )
Az elején vissza kellett tekinteni az elmúlt fél évre…fél évvel ezelőtt szakítottunk életem első szerelmével,épp az érettségi közepén jártam…s 6 hó alatt 180’-ot fordult a világ velem! Letértem az apu által hívott ökörcsapásról,hogy keressem a saját utam. Most nem egy kijelölt úton járok a többiekkel,hanem egy egyedi úton.

Képben úgy fogalmazódott meg bennem (rajzoltam is),hogy mindenki a hegytetőre felé tart. Van egy kijárt ösvény,ahol szinte mindenki jár. De én épp egyedül bolyongok, ösvény nélkül a gyönyörű erdőben… nagyon színes a világ, rengeteg lehetőséggel és én választhatok belőlük…van lehetőségem választani és ez egy óriási csoda!!!!

Most az érzem,hogy jó úton vagyok és nem érzek semmi mást csak nagyon mély békét, nyugalmat és szeretetett magam iránt: )

1 megjegyzés:

  1. Néha - egyre gyakrabban- úgy érzem, nekem is ezt kellene, kellett volna tennem...

    VálaszTörlés