2011. január 22., szombat

újraaaaaa :)

Hello mindenki,
tudom,hogy eltelt hosszú idő azóta,hogy írtam volna,de most újra írok és ez a lényeg :)
Sajnos megtörtént az amit előre is gondoltam,érkeztem a személyes levelek és egy idő után azt gondoltam,hogy mindenki ír privátban akit tényleg érdekel :) Bocsánat érte!
Nem tudom,hogy hol maradt abba a story,de pár fontos pont:
 - December elején otthon voltam 7 napot. Az utazás nem volt könnyű,mert óriási hó volt Skóciában és majdnem az összes reptér le volt zárva. Nekem 2 napom volt hazajutni. Első nap csak Edinburghig vonattal és busszal majd másnap Budapestig 2 repülővel. Már az első nap jött a baj...merthogy nem jártak a vonatok,így kedves Phillipe (francia apuka) elvitt kocsival Invernessig,ahonnan egy órás késéssel bár és egy órával hosszabb menetidővel megérkeztem Edinburghba :) Másnap mindkét repülőm késett 1-1 órát, a bőröndömet meg Edinburghban hagyták,így négy napig bőrönd nélkül voltam otthon....ami nem volt gond hiszen van bőven ruhám meg mindenem otthon,de a bőrönd teli volt ajándékkal,amit a türelmetlenebb családtagjaim nagyon nehezen viseltek...haha :)
 - A karácsonyt és a szilvesztert itt töltöttem Skóciában. Nagyon csodálatos volt  a karácsony...rengeteg finom ennivalóval :)
- Karácsony előtt egy hétig játszottuk az úgynevezett Angel and Mortal nevű játékot....a magyarázat holnap jön :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése