2010. október 26., kedd

Kórház...

Tegnap 6 órát vasvilláztam a komposztott,ami egy férfinak is nagyon megerőltető,nemhogy nekem minden tapasztalat nélkül. Fájt a kezem rendesen mire végeztünk. Go home,meleg kádfürdő,vacsi…minden kóser csak fájdogál…skype anyuval meg apuval,akkor már nem tudtam gépelni,majd skype Nikiékkel és go to bed…öltözök fél kézzel,mikor észreveszem,hogy zsibbad a bal kezem,nem nagyon mozognak az ujjaim és lila a kézfejem…meg nagyon furin állt, ekkor megfogtam és elég hideg volt…rám jött a frász,hiszen tudtam,hogy ez mit jelent. Ekkor már fél11 volt. Nagy nehezen előkerítettem Indiát aki némi tanakodás után hívta a kórházat…egyre inkább hűlt a kezem és már egyáltalán nem tudtam mozgatni az ujjam…nagyon félelmetes volt. Majd szerzet kocsit és elindultunk az ügyeletes kórházba…akkor már olyan hideg volt a kezem,mint még soha…csak egy jégcsap volt a kézfejem helyén. Odaértünk,de ott épp valami nagy ,,banzáj” volt. Több rendőr valami, nagy baleset…mindenki futkosott…kb. 1,5 óra múlva ért oda az én dokim,de addigra visszatért a meleg a kezembe,elmúlt a zsibbadás és már kicsiket tudtam mozgatni. Csomót vizsgált mert nem értette,hogy mi a baj,miért nem mozog rendesen… majd végül 2 óra után egy merevítős gumi fáslival elengedett és azt mondta ha bármi történik menjünk vissza!!! 3ra értem ágyba….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése