2010. október 27., szerda

Napok...

Hiába csak egy kézzel,de muszáj írnom : )
-          Szóval hétfőn vezettem kicsi kerti traktort és nagyon élveztem…tökre gyors a kicsike :P Megtudtam,hogyha nem akarok férfimunkás kezet,akkor sokat kell kenegetnem olajjal…és mivel én nem akarok,ezért vennem kell olajat : )
-          12:12-kor kívántam,hogy este ne fájjon semmim…és mint tudjuk nem sikerült összehozni!
-          Már nagyon szükség van itt az óraállításra,mert nagyon későn kell a nap.
-          Képzeljétek el,hogy a kertben már van saját fogasom,ami csak az itt élő kertészeknek van,szóval nagyon meg vagyok tisztelve : ) Ja és szereztem egy új mintás gumicsizmát!
-          Amúgy nagyon békésen telt hétfőn az ebédszünetem és csomót ücsörögtem a szabadban egy szál pulcsiban és élveztem a napsütést,ami nagyon erős itt. Mondjuk ezt ki is használják,mert a legtöbb háznak van szobája,aminek 3 fala üveg és nagyon meleg napközben (mint ahogyan a mi sun room-unk)
-          Láttam vagy 5 lovat,köztük nagyon pici pónikat is…nem tudom,hogy kié,de ki akarom deríteni és pacizni akarok!!!
-          Rengeteg madár él itt és rengeteg madárcsicsergés van,amit nagyon élvezek. Ma láttam Niels vadludait az égen V alakban repülni: )
-          Fura,itt mindenki odavan az parkos (ökofalu) kajáért,míg én sokkal inkább preferálom a clunys ennivalókat..szóval mindenki ferde szemmel néz rám,mikor ez kiderül :D
-          Az angoltanár csak a jövő héten ér rá. Addig ki kell találnom,hogy pontosan mit is akarok (ezt ő kérte). Én igazából az írásbelin akarok fejleszteni,mert a hallás utánim és a beszédem rohamosan fejlődik,míg a nyelvtan és az írás nem…szóval ez lesz a cél…valahogy együtt húzni őket.
-          Tök jó,hogy itt van szárítógép…csak berakod vizesen és kiveszed szárazon…otthon  miért nincs ilyen?! Főleg a kicsi lakásokba lenne praktikus,ahol nincs hely a szárítónak!
Huh és a nagy hír: már 8 rendszeres olvasóm van plusz a család,ami 3 fő és az angoltanárnőm…szóval 12 fő: )Lehet,hogyha hazamegyek ki kéne adni könyvben az írásomat,ezzel a címmel : ,,Élet külföldön,egy közösségben 19 évesen”. Szóval ha addig valaki könyvnyomdát nyitna gondoljon rám. Vagy lehet,hogy a chicken tractorról kéne kiadni,hiszen olyan könyv még úgysincs otthon,bár félek kevés embert érdekel ez Magyarországon. Persze csak viccelek,de azért én jót szórakoztam rajta :D:D:D
Sajnos muszáj befejeznem mert elfáradt a jobb kezem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése