2010. november 12., péntek

Francia nő

Ma egy francia nővel dolgoztam együtt és kb. fél órányi beszélgetés után megkérdezte,hogy Magyarországon angolul beszélünk-e....mondom: Tessék?!?!...egyszerűen nem hittem a fülemnek. Hogy nem tudja ezt egy francia...mert ha japán lenne azt mondanám,hogy oké,de így...
Azért én minden európai országnak tudom a nyelvét,de ha még nem is tudja mindet,megértem,de legalább azt tudná,hogy hol beszélnek angolul...komolyan nem hittem el,hogy ilyen butus kérdést  tesz fel....
Majd miután teljesen komolyan megismételte a kérdését csak annyit válaszolta,hogy Magyarországon magyarul beszélünk :)
Persze azért utólag kicsit jólesett,hogy a beszélgetésünk alapján nem szűrte le,hogy csak a második nyelvem az angol :D
Juppi...:):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése