2010. október 11., hétfő

chicken tractor...


Annak ellenére,hogy még csak 1 óra van…rengeteg dolog történt velem és nagyon leszívott minden.
Ma választottunk projectet. Először találkoztunk Elliottal és a 3 kertésszel. Megmutatták a projectek helyszínét. Nagyon hideg volt…én úgy fáztam! Ezzel szemben Elliotnak vizes volt a haja és egy rövid ujjú  póló  volt rajta…nem értem,ők nem fáznak?!  Szóval sétáltunk egy nagyot. Csirkék még nincsenek a projecthez. A méhes project nagyon érdekesnek tűnt,mert azzal foglalkozik,hogy miért fogynak a méhek a világból és az a célja,hogy újabb méhcsaládok éljenek az ökofaluban. A séta után újra összegyűltünk és választani kellett,hogy ki melyik projectet szeretné egy évig csinálni,de azt sem olyan hagyományos módon,hogy nah akkor ki mit szeretne,hanem úgy hogy mindenki becsukta a szemét,majd India először csak elsorolta szépen lassan a projecteket majd újra megtette és a második alkalommal fel kellett tenned a kezdet annál a projectnél amit szeretnél. Persze mindezt csukott szemmel. A méhes projectre sikerült kettőnknek jelentkeznie Mikkellel. Ekkor kezdett érdekessé válni a dolog. Az ellenérv az volt a méhesre,hogy aki azt választja,annak a collegeban kell élnie és minden nap átbuszozni az igazi ökofaluba. Szóval elindult a huza-vona Mikkel és közöttem,bár én végig azt éreztem,hogy itt csak én engedhetek,mert ő nem fog és egy idő után azt éreztem,hogy már mindenki engem győzköd,hogy válasszam a chicken tractort. Én mondtam,hogy engem a  csirkés project is érdekel,szó se róla,de a méhek jobban…végül az mondtam,hogy rendben egy feltétellel lemondok a méhekről,ha néha részt vehetek én is  a projectben és ebben segít nekem Mikkel. Mire persze ő erősen bizonygatta,hogy igen.Majd mindenki megkérdezte,hogy de tényleg  jól vagyok,jó ez így nekem én meg dühös voltam (magamban),hogy most erre mit mondjak,hiába mondom meg azt,hogy úgy érzem mit akit (képletesen) megerőszakoltak,akkor se történik semmi,mert Mikkel még jelét sem mutatta annak,hogy hajlandó lenne mást választani. Abszolút padhelyzet volt. Szóval eléggé rosszul éreztem magam,de egy szót sem szóltam. Amúgy az én főnököm nagyon cuki,Thomasnak hívják (engem tényleg üldöznek a Tamások : D) 35 körül van,macis és kedves. Mikor vége lett a beszélgetésnek odajött kezet fogott velem és azt mondta,hogy ,,üdvözöllek a kertemben” majd megölelt : ) Tehát jelen állapot szerint,december közepétől költözöm ki Tuvával az ökofaluba és kapunk egy saját bungalót. Míg a 2 fiú Clunyban(ez az a kastély neve,ahol most vagyok)fog lakni.
Megkérdeztem Indiát,hogy karácsonykor hogy megy itt az élet…mondta,hogy akkor mindenkinek van egy kis plusz szabadsága. Majd megkérdeztem,hogy mivel szabadok a hétvégék,így hazamehetek-e 9 napra (szombattól vasárnapig) úgy,hogy csak 5 szabadnapomat használom el,mert ugye csak havi kettőt kapok. Mondta, hogy szerinte igen,de ezt ne tőle kérdezzem hanem (egy másik) Thomastól és Ursulától. Kérdezte, hogy mikor akarok hazamenni, karácsonykor, előtte vagy utána?! Mire mondtam,hogy nem tudom, csak hát minél előbb foglalom annál olcsóbb. Szóval most jöhetnek az 5letek, hogy mikor menjek haza?!?!?!?!Akár itt,akár privát e-mailben..
Pár szó az Edinburgh -os kiruccanásomról… India mondta,hogy sokat gondolkodott rajta tegnap (de édes) és ő azt javasolja,hogy várjak ezzel még pár hetet,mert most nagyon sok minden lesz egyszerre(Kirkcaldy,Dundee,permaculture weekend) és nehogy túl sok legyen. Meg elmondta,hogy tudja,hogy most az anyai szív szól belőle,de nagyon féltene ha most elmennék tök egyedül egy nagy és idegen városba és egy diák hostelben aludnék 2 éjszakát egyedül. Ez igazából jól esett és mondtam is neki,hogy ezt abszolút megértem és akkor várok még pár hetet az utazással,s hátha más is csatlakozik majd hozzám…szóval Edinburghnak még várnia kell rám egy kicsit :P
Tegnap felfedeztem,hogy van itt uszoda,szóval valamikor tervezem meglátogatni,mert nagyon hiányzik a mozgás…itt nem sportolok semmit. Láttam,hogy ki van rakva  a falra,hogy van jóga kedd reggelenként (sajnos korán) . Holnap meglátogatom,hiszen az is mozgás. Meg hetente 3 reggel van futás,de nincs nálam futócipő. Azt hiszem,hogy apa majd el kell,hogy küld nekem az egyik futócipőmet!!!Nagyon hiányzik a tánc…mostanság sokat hallgatok zenét (pl.most is) és annyira pörögnék rá! Van szerda esténként körtánc itt,de ez annyira más mint a magyar táncház…2 óra alatt nem,hogy nem izzadtam meg,de még csak ki sem pilledtem. Ezek sokkal inkább meditációs táncok,lassú és monoton. Tanítanom kell nekik néhány magyar vadságot : )Apa,ebben is segíts…
Most már kicsit többet tudok az LCG projectről is,de még nem túl sokat,mert csak holnap lesz megbeszélés az project vezetőjével. De azt már tudom,hogy a 8 hetes project alatt is fogok a Parkban(ők így hívják az igazi ökofalut) dolgozni.
Kezdem egyre inkább megszokni,hogy mindenki a másik oldalon vezet. Bár mikor átmegyek egy forgalmasabb utcán,sokkal többször kell körülnéznem,mire biztos vagyok benne,hogy igen…tényleg nem jön senki. Néha mikor elrévedek és bemegyünk egy körforgalomba akkor még reflexből azt gondolom:,,Hékás,rossz irányba megyünk!”! Mert tudom,hogy balra az első kijárat a mienk,de neki az jobbról az utolsó :D
Vannak nagyon szép kis szobrok növényekből Forresben. Vagy ma vagy holnap tervezek elsétálni oda és lefotózni,hogy ti is láthassátok,mert nagyon kis szépek! Tegnap este töltöttem fel új képeket…ha van kedvetek nézzétek meg.
Tegnap este mikor az ágyba feküdtem csomó minden eszembe jutott , amit meg akartam veletek osztani,de most nem emlékszem semmire…ez a délelőtt kitörölt mindent.
Ma du szerintem megnézek egy magyar filmet,mert az én drága bratyóm rakott fel  hármat a gépemre. Fura lesz újra magyar filmet látni,hallani : )
Szép délutánt mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése