2010. október 16., szombat

HÓ lesz....jajj...


Kedves olvasóim,

nagyon régen nem írtam már,de ma igyekszem minden fontosat elmesélni: )

-         Csütörtökön és pénteken is dolgoztam. Csüti délelőtt csak Thomassal beszélgettem,aki a project vezetőm. Az én projectem a chicken tractor project és ezt most nevetve mondom de chicken nélkül. Sajnos ez nem vicc,mert tényleg nincs itt csirke…majd csak áprilisban jönnek. Pár éve volt itt 200 csirke,de  5 év után mikor már nem tojtak tojást nagy gondba került a közösségék,mert ugye senki nem akarta legyilkolni őket,hiszen itt mindenki vega,viszont a csirkéket csak a tojás miatt tartották és ha nem tojnak akkor nem kell csirke. Végül 2 önkéntes ölt meg 200 csirkét,szóval  sokan félnek az én projectemtől mert rossz emlékek fűzik őket a csirkékhez : ) Na de szó mi szó,nagyon sokat beszéltünk és nagyon jó volt. Thomas(37) német így nagyon jó az akcentusa ellentétben Johnnal aki glasgowi és pl.ma nagy örömmel töltött el,hogy csak minden 3. mondatára kellett visszakérdeznem,hogy ,,Can you repeat it?” :D Visszatérve Thomashoz,ő tök fiatalos és már tanultam is tőle szlenget meg hallottam káromkodni,ami tök jó,mert nem egy szenttel van dolgom. John is nagyon kedves,bár ő idősebb. Ma mikor elkezdett szakadni az eső odajött hozzám és azt mondta ez skócia,üdvözöllek ;) Majd elmondta,hogy pár hónap múlva már érteni fogom,hogy miért is szeretik annyira a whiskyt :P Ma sokat esett és erősen…de ez még semmi ahhoz képest,hogy ma többen lemondták,hogy készüljek,mert a jövő héten (kapaszkodjatok) HÓ lesz!!!El se hittem :S: )
-         Amúgy a Cullerne Gardenben fogok dolgozni majd minden nap. EZ egy nagyon nagy kert kb. 4 fóliaházzal és sok földdel. Kb.8 vezetője van és mindenki nagyon kedves velem. Meg persze a vendégek,akik itt dolgoznak. Van csomó munkás ruha meg gumicsizma amit használhatok,sőt ha megtetszik valami,akkor az az enyém. Amúgy mindenki odavan a rózsás csizmámért : ) Azt hiszem minél előbb kell vennem munkás nadrágot,mert ma pl. egy zara nadrágban dolgoztam,mert az egyetlen munkás nadrágom nem száradt meg és talán azért ez egy kicsit luxus ;)
-          Itt működik egy Boutique,ahonnan bármit ingyen lehozhatsz. Nem hoztam magammal futócipőt és ma bementem hátha találok és találtam egy scholl sportcipőt. Szóval van már futócipőm :P
-          Van egy iszonyatosan aranyos macska is a kertben. Mindenki tudja rólam,hogy nagyon nem szeretem a macskákat,de Ő annyira édes. Szürke és tök husis. Lefotóztam,remélem még ma felteszem az újabb fotókat és akkor őt is : )
-          Tegnap iszonyatos volt az ebéd..de annyira,hogy végül vajas kenyeret ebédeltem…mivel a parkban (igazi ökofalu) dolgozom ezért ott is ebédelek és szerintem sokkal rosszabb a kaja,mint Clunyban.
-          Egy fontos…van egy nagyon jó kis hinta a kertben :P
-          Napi két tea szünet van (2X20 perc) amikor mindenki eszik toastot vagy hamletet házi lekvárral plusz ugye van reggeli-ebéd-vacsora…szóval sokszor esznek itt az emberek.
-          Nagyon sok amerikai,német,holland és ausztrál van itt.
-          Pénteken velünk dolgozott egy anya a lányával. Az anya azt mondja: ,,Skóciában születtem de Kanadában élek” majd a lánya ,,Kanadában születtem de Skóciában élek”…mondanom se kell ,hogy mindenkiből kitört a nevetés:P
-          A terv alapján a munkám felét ebben a kertben fogom teljesíteni a másik felében pedig a projectemre fogok koncentrálni,ami persze nem egészen tiszta előttem,hogy mit lehet a csirkékről és csirke traktorokról  kutatni hónapokig …
-          Képzeljétek el mesélte Tuva,hogy amikor ő oviban dolgozott(képesítés nélkül) akkor átszámolva havi 400 ezret keresett. Majdnem padlót fogtam és mondtam is neki,hogy nálunk egy képesített óvónő 100-120 ezer körül keres és azért valljuk be abszolút nincs ekkora különbség a megélhetésben náluk és nálunk.
-          Tegnap este nagy hepaj volt,mert ugye Mikkelnek szülinapja volt. De nem mentünk pubba hanem itt menta  zenélgetés,néhányan táncoltak is és persze rajtam kívül mindenki ivott. Itt tervszerűen minden pénteken isznak az emberek,általában bort. 

Most egyenlőre zárom soraimat,mert majd lassan ebéd lesz,de biztosan írok még a 7végén.Akinek pedig kérdése van,az írjon nyugodtan : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése