2010. október 17., vasárnap

Szaunaaaaa......


Huh nem is tudom,hogy hol kezdjem. Csodás du és estém volt tegnap. Nagyon nagyot sétáltam egyedül Forresben és bementem egy csomó boltba körülnézni. Majdnem nem vettem semmit,de aztán mégis:egy édes csíkos színes kesztyűt. Tegnap jó idő volt itt,sütött a nap és elég volt egy pulcsi is. Az emberek olyan kedvesek voltak pl.egy bácsi megállított az utcán,mert keresett valamit,mire mondtam,hogy nem tudok segíteni erre megkérdezte,hogy miért nem helyi vagyok?! Mondtam,hogy nem én Magyarországról jöttem,mire nagyon megörült,bár mondanom se kell,hogy nagyon nem tudta kimondani azt ,hogy Hungary de azért mosolyogva mondta,hogy hát akkor nagyon szép napot és örül,hogy találkoztunk mert ma még úgysem találkozott senkivel Magyarországról :D:D:D Olyan jót nevettem!!Szóval feltérképezte csomó boltot de sajnos rájöttem,hogy itt nem nagyon van az én méretem. Minden olyan nagy pl. felpróbáltam egy XS-es pólót amibe 1,5ször belefértem volna :S Nem értem,pedig én nem látok itt nagy embereket,sőt szerintem  kevesebb van itt mint otthon. Na de majd biztosan találok olyan boltot ami jó lesz : )

Du és este beszéltem jó sokat a családommal skypon,majd a barátokkal is…nagyon élveztem. Ezután elmentem vacsorázni és jött a szauna,mert itt minden szerdán és szombaton 5-10 megy a szauna. Jajj annyira jó volt,hogy azt át se tudom adni: ) Nagyon jó,mert nem olyan meleg itt a szauna 80’C körül van csak. Szóval én egyedül bikiniben belibegtem mire mindenki egy kicsit furán nézett,mert itt mindenki meztelenül szaunázik. Na de fekódtem egy jó darabig csukott szemmel,majd bejött Jonathan (ő volt ez első ember aki odajött hozzám mikor megérkeztem és nagyon bírom őt) és leült mellém. Valami erős dörzsivel dörzsölgette a bőrét majd megkért,hogy csináljam meg a hátát majd ő is megcsinálta nekem. Utána pedig magamnak a testem nagy részét. Nagyon jó volt,aztán mondta,hogy van kint(!) egy hideg medence és,hogy menjek ki ha melegem van és  ugorjak bele. Megpróbáltam: kimentem,de nem ugrottam,csak a lépcsőn beleereszkedtem nyakig gyorsan és spuri vissza  a szaunába. Jonathan mondta,hogy ez íyg nem jó,mert a fejemnek is benne kell lenni,mire mondtam,hogy majd legközelebb. Mikor újra nagyon melegem lett,akkor már vele mentem ki és ő tényleg beleugrott én meg csak ,,nooooooo!!!It is too cold” de aztán végül csak-csak elszántam magam és elszámoltunk 3ig majd ugrottam…ááá…nem tudom leírni amint feljöttem olyat sikoltottam,hogy csak na…teljesen megfagytam alig tudtam kijönni onnan. Aztán leültünk egy érzetem,hogy megy ki a vér a testrészeimből a szívem felé. Mondanom se kell,hogy a hideg víz után nagyon meleg volt a levegő. Kint ücsörögtünk pár percig és beszélgettünk. ÉÉÉÉÉÉS megtudtam,hogy van itt egy angoltanár Caren…annyira megörültem ma elméletileg Jonathan bemutat neki. Remélem tudok majd vele tanulni. Szóval ilyen boldogan vonultam vissza újra a szaunába ahol következett az újabb dörszi. Majd hajszárítás és öltözés. Olyan selymes lett a bőröm: ) Ezt ezentúl rendszeresen csinálni fogom!!!!

Aztán kicsit lementem a közösségi szobába,ahol nagy élet volt,mert újabb szülinap volt tegnap. De aztán mindeni kivonult és tüzet raktak. Én nem tartottam velük mert azt gondoltam,hogy szauna után nem kéne. Így órákig beszélgettem barátokkal majd hajnali 2 körül nagyon kis boldogan lefeküdtem aludni és 10:47 nyitottam ki legközelebb a szemem,ami tökéletes időpont volt,hiszen 11kor van itt a vasárnapi ebéd. Így gyors öltözés és spuri az étkezőbe ahol sikerült kicsit sokat szednem majd ennem is,hiszen ezt a  finom kaját nem volt pofám kidobni. Így most nagyon teli hassak ülök itt és írok nektek. Talán elmegyek futni vagy úszni du…bár ma nagyon szeles az idő : ( Tudjátok jön a hó és most hűl az idő : )

Szép napot mindenkinek….

2 megjegyzés:

  1. úúúúúúúúúú basszus, a hideg vízbe beugrani, kemény vagy nagyon :)Akkor jövőhéten már a hóba hempereghetsz szauna után :D
    Képzeld, pénteken átéreztem a nehézségeid egy részét, beszélgettem skót srácokkal. Azt hiszem aránylag jól beszélek angolul, de ez egészen olyan volt mintha valami más nyelven beszélne :) Mondtam is neki, h artikuláljon :D:D

    VálaszTörlés
  2. Haha..bizony nem szokásuk artikulálni.De azért valljuk be,hogy mi sem artikulálunk túl sokat:)

    VálaszTörlés