2010. október 23., szombat

Kirkcaldy folytatása


-          Képzeljétek el, hogy mikor az Aldiban voltam, akkor láttam,hogy itt mindenhol lehet kapni az én kedvenc müzlimet (otthon csak a Kaiser’s-ben és az Auchan-ban) és fillérekbe kerül. Csak 250 ft,míg otthon 1250Ft. Mondjuk minden müzli fillérekbe kerül itt. Szóval vettem egyet: )
-          A reggelik alkalmával ,,tipikus skót reggelit” ettem,ami kolbászból,sonkából,tojásból és sült paradicsomból állt plusz valamilyen háromszög alakú krumplis valami,ami iszonyatosan finom volt. A tanárunk mondta nekem, hogy ilyet lehet kapni a boltokban is,így vettem is egy csomaggal a Lidl-ben : ) A pincérrel meg pikk-pakk összespanoltam és kiderült,hogy évekig Izraelben dolgozott,így hamar volt közös témánk,amíg vártam ,hogy elkészüljön a reggelim.
-          Annyira hihetetlen, de a 3 hét alatt (bizony, már 3 hete itt vagyok) még nem láttam szemetet az utcán, óriásplakátot és hirdetéseket sem. Ez számomra annyira hihetetlen…
-          A gyalogos jelzőlámpák pedig sípolnak, ha zöld…néha úgy megijedek tőle. Sőt az egyik alkalommal és fel is tettem a kezem és mondtam angolul nevetve a többieknek, hogy ,,Ne lőjetek!” :D Szóval van mit bőven megszoknom : )
-          Egyik nap elmentünk Dundee-ba vonattal és egy olyan hosszú hídon mentünk át a tenger felett, amilyet én még életemben nem láttam…sajnos nem találom a neten a pontos hosszát,de mondjuk kb. 8szor olyan hosszú, mint az Árpád-híd, ha nem 10szer…hihetetlen volt: )
-          Mindenkinek ajánlom figyelmébe, aki valaha tábort szervez: Mikor odaértünk mindenki kapott egy papírt, aminek az egyik oldalára az volt írva, hogy ,,Mit akarok….” a másikra pedig,hogy ,,Mit kaptam…”. Szerintem ez nagyon jó,mert az elején kitöltöd az egyik oldalt majd a végén a másikat és tisztán látod,hogy megkaptad-e vagy hogy többet kaptál-e….tényleg ajánlom mindenkinek akár a mindennapokban is…nagyon segít tisztán látni a dolgokat!!!
-          Ami hihetetlen jó élmény volt, hogy az angolom abszolút nem lógott kis a többiekéből, én is pont ugyan olyan gyorsan beszéltem mint ők: ) Sőt nagyon nagy örömmel töltött el, hogy néha megkérték,hogy ismételjem meg vagy hogy beszéljek lassabban…tök jó, végre nem csak én kérek ilyeneket: )
-          Persze vásároltam is egy kicsit. Vettem egy farmernadrágot (5) amit melóra fogok használni,2 pár fülbevalót (3),Zorkának ajándékot (2),2 pólót (5),2 pár kesztyűt (3)…tehát összesen 18fontért 6000ft-ért vettem ennyi mindent: ) Azért ez hihetetlen,hogy annak ellenére,hogy kb.3szor annyit keresnek,mint Magyarországon csomó  mindenben ugyanolyan áron van..
-          Pl. mondtam Tuvának,hogy már csak 30 fontom van,mire mondta,hogy neki meg meg kell néznie a bankkártyát,hogy megjött-e a pénze! Mire megkérdeztem,hogy sokat vár? Erre mondta,hogy 700 fontot…azt hittem ott helyben elájulok…nekem van összesen 30 fontom,neki meg 700 érkezik?! Norvégiában kicsit máshogyan mérik a pénzt :P
-          Ma szabad napunk van de én szerintem dolgozni fogok délután egy kicsit,mert kb.3 hét múlva szeretnék 3-4 napra elmenni Edinburghba és akkor most előre ledolgozom : )
Most megyek ebédelni…remélem azért valakinek sikerült eljutnia idáig :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése