2010. október 17., vasárnap

Go to Kirkcaldy


Hát most már csak nagyon gyorsan írok,mert már fáradt vagyok…

Szóval terveztem az úszást és el is indultam nagy lelkesen,de sajnos 1kor bezár itt az uszi 7végén,szóval nem sikerült véghezvinni a tervemet. Pedig azt gondoltam,hogy hétvégén úsznak itt az emberek…de mondjuk becsületükre legyen mondva,hogy hét közben viszont este 9ig nyitva vannak. Ezek után nem akartam hazamenni így sétálgattam a városban több mint 2,5 órát. Nagyon élveztem : )

Pl.mikor épp kerestem az uszit,megkérdeztem egy pasit,hogy merre menjek és mikor hazafele sétáltam akkor a parkban ott volt a kisfiával és fociztak. Olyan édes volt,hogy mikor megismert odakiabált,hogy megtaláltam-e az uszodát. Majd beszélgettünk egy kicsit…olyan jó volt: )

Mikor visszaértem megkóstoltam az epres joghurtot amit tegnap vettem és nagyon ízlett,ami azért nagy dolog mert otthon nem vagyok hajlandó megenni semmilyen joghurtot a natúrt kivéve: )

 A vacsi nagyon jó volt,majd kártyáztam a  többiekkel egy kicsit meg beszélgettem is. Éééééés képzeljétek el van itt egy férfi,akinek a volt felesége magyar és egy kicsit beszélgettünk magyarul…akkora élmény volt : )
Ezek után pedig Jonathannal megrendeltük az angol könyvem…hurrá: )

Holnap elutazunk Kirkcaldyba egy 4 napos trainingre, ami közben majd Dundee-t is megnézzük. Nagyon várom már, biztosan izgalmas lesz.

Mondjuk, ezt az is vonja maga után,hogy majd nem tudok nektek írni,mert nem viszem a laptopomat. Bár lehet,hogy  a hotelben lesz majd gép….

Nagyon szép hete kívánok mindenkinek,legkésőbb pénteken jelentkezem!!!

Ciao:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése