2010. október 13., szerda

tegnap,Forres,LCG..

Tegnap szabad voltam,így sokáig tudtam aludni,majd mostam egy kicsit (kézzel) és ebéd után pedig nyakamba vettem a várost és sétálgattam egy kicsit egyedül. Nagyon szép város Forres és mindenki olyan kedves. Egyre jobban meggyűlik a bajom az úton átmenéssel. Háromszor kell körülnéznem mire végre le merek lépni. Szóval voltam ruha boltokban és vettem magamnak egy 100% kasmír fekete szűk pulóvert…kapaszkodjatok…500 ft-ért:D Akkor mázlista vagyok,hogy csak na : ) Dávidnak (öcsém) pedig vettem egy hihetetlen édes traktoros zöld pólót…majd elolvadok itt a gyerekruháktól:D Aztán sétálgattam…
A délutánom csak úgy elröpült,mert skypoltam a családdal és ripsz-ropsz azon kaptam magam,hogy vacsi idő van! A vacsora nem ízlett…ritka pillanat,hogy nem ízlik,de ez kifejezetten nem volt jó,így a végén ettem  egy szelet vajas kenyeret: )

Este pedig olvastam sokat. Sajnos rohamtempóban fogynak a könyveim…küldjetek könyveket :D

Jó későn sikerült csak lefeküdnöm(van aki tudja,hogy miért,az akivel könnyesre röhögtem magamat tegnap) így reggel mikor csörgött az óra,hogy menjek reggelizni azt se tudtam,hogy hol vagyok. Főleg,hogy volt egy nagyon rossz álmom. Lőrincet (másik öcsém) elrabolta valaki azalatt,hogy velem volt. Nagyon megijedtem és azt se tudtam,hogy hol keressem,mire egy jelből,amit Lőrinc hagyott maga után a kávézóban ahol voltunk,rájöttem,hogy talán a szomszéd kávézó pincéjében van. Tudom vicces,de akkor nagyon félelmetes és ijesztő volt :D  Majd elkezdtem keresni a szomszéd kávézó alagsorában és nagyon féltem,mert úgy éreztem,hogy az a férfi akivel az alagsorban találkoztam és aki beszélt hozzám folyamatosan,az volt a rabló. Szóval nagyon féltem. De megtaláltam :D:D:D

Ezután ébredtem föl és próbáltam nyugtatgatni magamat,hogy ez csak egy rossz álom volt és Lőrinc biztosan jól van!!

Nah,de a reggelnél tartottam. Végül aztán felkeltem és pizsamában ahogyan voltam lerohantam reggelizni,mert már csak 5 perc volt hátra  a reggeli időből…jajj…nagyon kellett sietnem. Amúgy a tipikus reggelim Bran Flakes müzli natúr joghurttal,2 szelet vajas legbarnább kenyér és minden másnap 2 főtt tojás hozzá. Ezt eszem minden reggel…de élvezem! Tudom,nem kevés nah de ez van :D

Reggeli után öltözés és kis pihi,majd go Forres Indiával és a 3 önkéntes társammal…elmentünk a vonatállomásra és hát le a kalappal. Nagyon kulturált és gyönyörű volt!!! Ahol megvettük a jegyeinket a jövő heti 4 napos trainingünkre Kirkcaldyba. Majd sétálgattunk és megmutatta,hogy hol van az orvosi rendelő,uszi stb…majd kiderült,hogy Mikkel is akar úszni,ezért 7végén együtt megyünk majd! Voltunk boltban is,ahol vettem egy sima croissant és MÁLNÁT,igen-igen málnát vettem 2 fontért…gyönyörű,nagy szemű,gurulós málnát…nyamm-nyamm…ez lesz a nasim délutánra vagy a vacsorám is egyben :D Még megnézegettünk néhány dolgot aztán hazaballagtunk az ebédre.

Most ebéd után vagyok,de máris mennem kell,mert most lesz a megbeszélés az LCG project vezetőjével!

Estére sok lehetőségem van: szauna,táncház,íjász edzés megtekintése…nem tudom,hogy mit válasszak. Táncházban voltam a múlt héten,tehát nem azt fogom…talán megpróbálom a másik kettőt besűríteni. Holnap reggel meg tervezek jógázni munka előtt…mert bizony holnap lesz az első munka napom : ) Ennek örömére,már 2 órája szitál az eső…neeee…:D

Nemsokára folytatom a levelemet….

Megjöttem…teljesen leszívott ez a meeting,úgyhogy muszáj volt egy picit pihennem majd megennem a málnámat és a croissantomat,hogy azért mégiscsak kényeztessem magam egy kicsit:P
Sok új info…huh….
Most úgy érzem,hogy az esti programok közül csak a szaunát fogom beütemezni,majd aludni szeretnék egy nagyot,hogy reggel fel tudjak kelni fitten 6.30-kor. Azóta nem keltem ilyen korán,amióta itt vagyok :D

Mára azt hiszem ennyi!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése