2010. október 7., csütörtök

táncház...

Hm...a táncház nagyon jó volt...csak körtáncot táncolnak!
Nagyon édes a tanárunk...pici,pocakos,ősz hajú,nevetős kis manó : )
Nagyon nagy élményben volt részem...egyszer csak megszólalt egy magyar dal...annyira csodálatos érzés volt...hihetetlen és leírhatatlan...A tánc végén mondtam is a kis manónak,hogy volt egy magyar dal,mire azt válaszolta,hogy látta mert egyszer csak olyan boldog lettem és annyira sugárzott belőlem az öröm,hogy rájött az öröm forrására :P Majd megbeszéltük,hogy tanítok neki néhány moldvai táncot!!!
Nagyon helyes emberek voltak a táncon,de főként egy nagyon megfogott. Egy nagyon édes pocakos nagypapa New Yorkból. A tánc végén oda is mentem hozzá,hogy megölelne-e (ez itt természetes) mire mondta,hogy persze és percekig csak ölelt : )
Nagyon jó volt!!!
Majd mindenki elment aludni....
Az éjszakám sajnos nem volt jó,mert rosszat álmodtam....de sajnos néha ez előfordul : (
A mai anpom már jól telt,délelőtt a konyhában sürögtem-forogtam...majd du pihentem!
Most zárom soraimat,mert vár a vacsi : )

2 megjegyzés:

  1. Hello Barbara,
    Tök jó hallgatni örömtől sugárzó soraidat. Az én kedvem is jobb lesz tőle. Írjál még sokat, kíváncsian várom.
    Lakatos Gábor

    VálaszTörlés
  2. Szia Barbisom!
    akkora örömmel olvasom bejegyzéseidet,hogy az valami hihetetlen:) imádom elképzelni,hogy milyen lehet ott és annyira büszke vagyok rád:) nagyon HIÁNYZOL!Millió puszi és ölelés:)♥

    VálaszTörlés