2010. október 8., péntek

pub

Most értem haza a helyi nevezetességből,a pubból :)
Ittam egy 1dl-es narancslevet 600ft-ért...alig hittem el,mikor kimondta a pultos a végösszeget. Tudtam,hogy Skócia drágább mint Mo.,de ennyire?!1dl 600ft....ez rablás!: )
Amúgy aranyos kis pub volt....mindenki nagyon bámult mikor bementem...nem igazán értettem...itt vagy nincsenek szőke lányok,vagy nem járnak pirosba az emberek vagy nem tudom :D
Most pár szó a napomról.Ma volt az utolsó napja a heti trainingnek. Nagyon csodálatosan telt. Délelőtt  a konyhán dolgoztam,nagyon jót kreatívoskodtam ;) Majd először sikerült annyit enni itt,hogy már fájt a hasam...:)
Ebéd után volt egy csoportfoglalkozás ahol mindenki elmondhatta,hogy milyen volt neki ez a  hét,hogyan érzi magát stb. Ripsz-ropsz elrepült  a du majd egy kis beszélgetés anyával és újra evés (haha)! A vacsora viszont nagyon rossz volt. Eddig még nem volt rossz ennivaló itt,de a mai vacsi katasztrofális volt :( Szóval alig ettem, ami amúgy nem baj egy ilyen kiadós ebéd után,csakhogy még a hasam is megfájdult...nah szóval nem sikerült jól a vacsi. Aztán mindenki elkezdett inni,kivéve engem...én meg csak ücsörögtem és nagyon vártam,hogy elinduljunk a pubba,ahol reméltem,hogy tudok egy kicsit táncolni. Nagy nehezen 2 óra múlva el is indultunk. De sajnos egy idő után be kellett látnom,hogy nem lehet táncolni és,hogy mindenki részeg vagy be van csiccsentve. Nem igazán élveztem,sőt kifejezettem magányosnak éreztem magam,mikor egyedül sétálam haza...
Otthon sose zavart,hogy mindenki ittas körülöttem,sőt kifejezetten élveztem és rengeteget nevettem...de itt ma valahogy nem volt jó : )Úgyhogy úgy döntöttem,hogy inkább hazabaktatok és élvezem a kis könyvemet....szóval megyek is olvasni....
Sajnos reggel kelnem kell,mert csak 9ig van reggeli.ráadásul 9ig át kell költöznöm egy másik szobába...hm...már most fáradt vagyok még a  gondolattól is...: )
Szép álmokat mindenkinek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése