2010. október 7., csütörtök

tánci tánci


Sziasztok,
hát először is pár szó a tegnapi dolgokról.
Nagyon elfáradtam estére,hiszen ez,hogy beteg vagyok gyengíti az átlagos napi teljesítményemet. Nah,meg a délután..hát az valami zseniális volt. Nem igazán tudom,hogy szavakba önteni,hogy mi is történt. Sok Bothmer feladatot csináltunk (talán ez csak annak mond bármit is,akinek valaha köze volt a waldorfhoz). Volt a szabadtánctól kezdve a csukott szemmel játék egymás kezévelig minden. Nagyon élveztem,vagy 3 óráig tartott és nagyon sokszor érintettük meg egymást. Ez nagyon-nagyon jól esett mert hiányzik nagyon az érintés,amióta itt vagyok. Szó mi szó,hihetetlen jó volt a du. Aztán jött a vacsi,ne nevessetek,de nem tudom,hogy mit ettem…de jó volt : )
Leírok egy-két példát,hogy mit csináltunk du:
1.volt fogócska is,a ház pedig az volt,ha megöleltél valakit. Ez még az elején volt és kifejezetten jó volt,mert anélkül,hogy észrevetted volna megöleltél mindenkit és testi kapcsoltba kerültél mindenkivel.
2.Volt bizalom játék. Párokba álltunk. Az egyik becsukta  a szemét,a másik pedig a háta mögé állt és vezette őt mindenfelé. Ez nekem nagyon könnyen ment,mert nagyon sokszor csináltuk a waldorfban.
3.Volt tükörjáték párokban. Egymással szembe álltunk és az egyikünk mozgott a másikunk pedig megpróbálta utánozni úgy,hogy közben folyamatosan egymás szemébe néztünk. Ezt is sokat csináltam anno. Amúgy nem is olyan könnyű,mert csak a perifériás látásoddal dolgozol,nagyon kell figyelni a másik rezgéseit,mozdulatait. Közben pedig elmerültök egymás tekintetében. Én ezt egy fiúval csináltam,ami külön ,,nehezítette” a dolgot,hiszen ritkán mézel 5 percen át folyamatosan egy szinte teljesen idegen fiú szemébe!
4.Csukott szemmel párokba állítottak minket,tehát nem tudtam,hogy ki áll előttem. Aztán meg kell érinteni egymást kézfejét és megtapogatni,megismerni. Majd különféle érzelmeket eljátszani egymás kezén. Zseniális volt. Voltak egyszerűek is mikor a haragot kellett eljátszani,de volt olyan is,mikor azt kellett  megmutatni a másik kéznek,hogy mi hogyan szeretünk. Huh…nem volt egyszerű ám : )
Este pedig újabb foglalkozás. Beszélgetés a du kapcsolatban aztán pedig jött egy itt lakó őrült és mesélt nekünk.  A kinézete nagyon hasonlított apára,csak neki őszülő volt a haja és a szakálla is. Nagyon élvezetesen mesélt,nem értettem mindent,mert már elég fáradt voltam de attól még nagyon élveztem. Este mondta  a vezetőnk a beszélgetésnél,hogy ha valaki a saját nyelvén akar beszélni akkor tegye meg nyugodtan,mert nem mindig a legfontosabb a szó. Majd megértik az arcomból,a mozdulataimból, a hanglejtésemből,hogy mit akarok mondani. Ez nagyon tetszett nekem. Bár mindenki angolul beszélt,de azért jó volt tudni,hogy magyarul is nyomhatnám. Én elmondtam,hogy nagyon kis boldog vagyok mert ma már jobban értettem mindenkit és,hogy köszönöm,hogy megértéssel fordulnak a nyelvi problémámhoz. Persze ezt egy kicsit hosszabban.
Kiderült,hogy volt itt egy magyar lány  nem olyan régen,Flóra. Mindenki odavan érte…haha! Nem bánnám ha még itt lenne : )
Az esti hepajnak fél 11kor volt vége,aztán bezuhantam az ágyba és alvás. A 2 szobatársam sehol se volt,nem értem ők nem fáradtak?! : ) Reggel pedig megint drága Tuva(norvég lány)keltet negyed 9kor.Hiába mondtam el neki megint,hogy kedves tőle,de én csak fél9kor akarok kelni…hahah : D
Jó kis hasgörcsökkel keltem (női dolog).Az orrom jobb erre  most megint jön más : )
Gyorsan felöltöztem és lementem enni,sajnos főtt tojás ma nem volt. Aztán írtam India falára egy kis üzentet,hogy a szobámban leszek,mert nem vagyok jól. Bár amúgy se dolgozhatok a konyhán délelőtt mert beteg vagyok. Így most az ágyamban fekszem és levelet írok. Vettem be Cuprumot (homeo bogyó) a hasamra,s már jobb is tőle. Sok erőt kéne gyűjtenem délutánra,mert nagy kirándulás lesz.
Az idő ma nem olyan szép…sőt  kifejezetten morcos : ) De legalább nem esik…hurrááá
Most,hogy ezt mondtam egy kicsit kisütött a nap dejóóóóóó : )
Otthon mi a helyzet?????                                                                                      
Sok puszi : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése