2010. október 7., csütörtök

Utazás - megérkezés


Megérkeztem…nagyon hosszú napom volt.
4:50kor keltem és mentünk ki a reptérre ahol már nagy élet volt. Pikk pakk leadtam a csomagom majd búcsúzkodás én már csekkoltam is befele. Átvizsgáltak majd várakoztam,beszálltam és repültem…minden a legnagyobb rendben ment,mígnem az út 2/3ánál fülfájás tört rám (hozzá tartozik,hogy előző nap már rendetlenkedett egy kicsit) A rossz időjárás miatt a leszállás nem ment olyan könnyen de azért csak sikerült valahogyan. Csakhogy utána én alig hallottam valamit…a saját hangomat szinte egyáltalán nem. Ez nagyon ijesztő érzés volt. Ráadásul Healtrow óriási (nem tudom,hogy ki volt ott és ki nem) pedig én csak egy terminálon belül mozogtam,de az is 5 emelet magas volt. Mint utólag kiderült az időjárás okozta gondok miatt több mint egy órával később szállltunk fel,de én ezt nem tudtam,mert az elején nem írták ki és meg nem tudtam megkérdezni mert nem hallottam a hangomat,szóval csak ültem és lestem. A fülem egyre jobb lett és akkor lerohantam egy stewardesst aki elmondta,hogy miért is nem akar indulni a gépem. Ekkor rajtam volt a frász,hogy mi lesz ha lekésem a vonatomat. Nah de ne rohanjunk..felszálltunk és akkor nemsokára kezdődött újra a fülfájás…de ekkor már egészen elviselhetetlen volt…azt se tudtam,hogy mit csináljak…valahogy végig fetrengtem az utat és sikerült egy nagy gépdobálós vihar után leszállnunk. Ekkor megfogadtam,hogy majd ha hazafele megyek és megint előző nap fájdogál a fülem,akkor inkább úszok: ) Gyorsan kikaptam a bőröndöm és go a taxihoz. Jót utaztunk a zuhogó esőbe és beszélgettünk…tyüha egy skót taxissal dumcsiztam majdnem fél órát! Tök boldogan szálltam ki  a kocsiból : ) Állomáson ki…rohantam  a  jegykiadó automatához majd spuri a vonathoz és elértem!! Egy nagyon kedves lány ült balomon,s szerencsésen pont  a bal fülem nem javult csak a jobb így néha össze-vissza forogtam,hogy halljam,hogy mit mond. Nagyon kedves volt és csomót dumáltunk. Majd leszálltam a vonatról immáron már nagyon boldogan a majdnem 30 kg-os cuccommal együtt : P
Majd láttam egy buszt és megdumcsiztam a sofőrrel,hogy az út feléig el tud vinni szóva l felszálltam mire megszólít egy 50es utólag kiderült amcsi pasi,hogy nem findhornba megyek?! Szóval ripsz-ropsz ismerősre is akadtam.
Majd egy gyaloglás az esőben a dombon fel 30kg.mal…meg se kottyant és beestem 5 óra 45kor. Mire fogadnak,hogy 6kor vacsi. Szóval spuri vacsizni,ahol mindenki kérdezget…én alig hallok,fáradok az angoltól…szóval sietve leléptem és dumáltam skypon a családdal. Most egy 2személyes szobában vagyok,de nincs szobatársam…majd holnap. Továbbra is fáj anjobb fülem,de 2 sapkában alszom,így az remélem segít : P Most még nem Findhornban vagyok hanem csak Forresben és itt részt veszek egy egyhetes experience weeken J
Mára ennyi….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése